söndag 1 april 2012

97 dagar kvar

Till beräknad ankomst för vårt lilla hjärta. Inte för att jag har börjat räkna ner riktigt än, men det kommer när det närmar sig lite mer! V 26 är vi inne på nu, så det tar sig, sakta men säkert.

Väntar nu på att läkaren ska ringa upp, eller först VC, sen förhoppningsvis min läkare, så får vi se hur det ska bli med min sjukskrivning.

Haft en helt underbar helg, herregud vad jag bara njuter nu för tiden. Igår så städade jag hela köket, fy vad jobbigt det var. Städade ur skafferi, och skåp, lister, rör element och allt där emellan. Pär fixade klart allt annat i huset, listade klart och pysslade med småsaker som vi har tänkt fixa såååå länge men det tycks aldrig bli av, men nu igår så blev allt klart.

Pär skulle ta hem nå verktyg från jobbet idag, så han ska börja riva i det blivande badrummet nu på riktigt. Så vi får komma igång!

Idag ska det dessutom bakas så det står härliga till, för imorgon blir Pär 25 år :)

1 kommentar:

  1. SF mått på 26 är normalt i v25.. man kan räkna att sf måttet ska vara samma som veckan.. ungefär.. så för mig blev det lite av en chock då jag redan hade sf mått på 31 och bara är i vecka 28 +
    Du behöver inte bli orolig! :)

    SvaraRadera